هوشمندنوين
 
نويسندگان
جستجو
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 941

يكي از مهمترين موضوعاتي كه شركت‌ها با آن دسته و پنجه نرم مي‌كنند، حقوق و دستمزد هر ماه كارمندها و عيدي سالانه آنهاست. بياييد يك بار براي هميشه اين مشكل بزرگ را حل كنيم.

در اينجا شركت نرم افزاري هوشمند نوين قصد دارد نرم افزار حسابداري را معرفي كند كه، شما را براي هميشه از دست حساب و كتاب دستي داده‌هاي مالي كارمندان‌تان راحت كند.

علاوه بر حقوق و دستمزد كاركنان، سرمايه گذاري نيز يك اولويت مهم در شركت‌ها محسوب مي‌‌شود و در مقابل آن، نگهداري، مديريت اموال‌ و ‌دارايي‌هاي ثابت و برآورد كردن ارزش آن‌ها، جز مواردي است كه براي هر سرمايه‌گذار مهم است. نرم افزار اموال و دارايي هوشمند نوين كه زيرمجموعه‌اي از نرم افزار حسابداري شركتي است؛ با ثبت اين اطلاعات، كاربر را در جهت محاسبه ارزش و شناسايي هزينه استهلاك اموال همراهي مي‌كند.

نرم افزار حسابداري هوشمند نوين برنامه‌اي است كه به منظور ساده‌سازي، حفظ اطلاعات مالي، تهيه صورت‌هاي نهايي آن‌ها، صورت‌هاي وام‌هاي نقدي، تجزيه، تحليل و تفسير نتايج مالي شركت‌ها و حسابداري براي وقايع خاص مانند ادغام و جذب مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

چرا همه شركت‌‌‌ها به نرم افزارهاي شركتي احتياج دارند؟

نرم افزار حسابداري هوشمند نوين داراي فرآيندهايي از جمله: سوابق مالي، ترازنامه‌ها، تهيه صورت‌هاي گردش پول شركت مي‌باشد. اين نرم افزار داراي موارد بسيار جذاب ديگري است كه مي‌توان از آنها براي رسيدگي به فرآيندهاي تجاري مخصوص به فرد شركتي مثل: تركيب، ايجاد اسناد تلفيقي و جذب استفاده كرد.

حسابداران پس از نصب نرم افزار حسابداري هوشمند نوين، حساب‌هاي جداگانه‌اي را براي رسيدگي به عناصر تجاري مانند سهام، دارايي‌‌ها، درآمد، بدهي‌‌ها و هزينه‌‌ها ايجاد مي‌كنند.

حسابدارها بعد از نصب نرم افزار، مي‌توانند حساب‌هاي جداگانه‌اي براي پيگيري و رسيدگي به عناوين تجاري مثل: دارايي‌‌ها، سهام، بدهي‌ها، درآمد و هزينه‌‌ها ايجاد كنند.

در ادامه، اين تيم حساب‌هاي مختلف را با كدهاي مربوط، داخل دفترچه راهنما انطباق مي‌دهد و تنظيمات سيستم كلي را انجام مي‌دهند تا معامله‌هاي خاص به صورت خودكار در حساب ثبت و تطبيق پيدا كند. علاوه بر اين مورد، حسابداري پيشرفته كمك مي‌كند تا انواع گزارش‌‌هايي كه در داخل شركت مورد استفاده قرار مي‌گيرد، نظم داشته باشند. نرم افزار حسابداري هوشمند نوين مي‌تواند به سادگي گزارشاتي از جزئيات صورت‌هاي مالي و حساب‌هاي شركت ايجاد كند و براي تأييد، شما امكان ارسال اين گزارشات را به نهادهاي نظارتي داريد.

نرم افزار حسابداري شركتي پاسخگوي همه جانبه حساب و كتاب شما

عدم وجود نرم افزار مالي و حسابداري مناسب،‌ مي‌تواند يك آژير هشدار براي عدم موفقيت كسب و ‌كار شما باشد. يكي از اصلي‌ترين دلايلي كه ممكن است موجب شكست كسب و كارتان گردد، در محاسبات و داده‌هاي مالي است. اگر چه امروزه نرم افزارهاي حسابداري زيادي توسط شركت‌هاي مختلف ارائه ‌مي‌گردد؛ اما انتخاب نرم افزاري كه همه جانبه بتواند نيازهاي شما را برطرف كند كمي سخت و غير قابل اعتماد است. شركت‌ها و كسب و كارها بايد قبل از خريد نرم افزار حسابداري، تمامي نيازهاي خود را ليست كنند.

اين نيازها مشمول نيازهاي مالي عمومي است كه همه كسب و كارها و شركت‌ها با آن سروكار دارند و بيشتر در برنامه‌هاي حسابداري ارائه‌ مي‌شود، نيازهاي تخصصي معمولاً در مشاغل مختلف شغلي، متفاوت است. در كسب و كارهاي مختلف عملكردها متفاوت از هم است. هر كسب و كاري نيازهاي مختلفي از يك نرم ‌افزار حسابداري دارد و ممكن است يك نرم افزار حسابداري عمومي نتواند تمامي نيازهاي يك صنف كاري خاص را برآورده كند.

به عنوان مثال شركت‌هايي كه در حوزه بازرگاني و بين الملل مشغول هستند، با ارزهاي متفاوتي در داد و ستدهاي خود سروكار دارند؛ بنابراين اين مشاغل نيازمند ابزار‌هاي ارزي هستند. شركت هوشمند نوين با انجام تحقيقات پيرامون نيازمندي‌هاي شركت‌‌ها، سعي بر اين داشته است تا سيستم‌هاي جامع و كاملي را در حوزه‌هاي مختلف شغلي خدمت مشتريان خود ارائه دهد.

در انتخاب يك نرم افزار حسابداري شركتي مناسب چه نكاتي را بايد در نظر بگيريم؟

بهتر است در هنگام انتخاب يك نرم ‌افزار حسابداري، سوالات زير را در نظر بگيريد:

آيا نرم افزار حسابداري، كليه الزامات حقوق و دستمزد مانند ميزان كاركرد كارمندان، ريز ترددها، محاسبه وام و مساعده و … را محاسبه‌ مي‌كند؟

آيا نرم افزار قادر به مديريت چندين حساب بانكي، چندين ارز و يا به طور كلي چندين شركت خواهد بود؟ آيا نرم افزار سوابق مالي جداگانه‌اي را براي هر يك از مشاغل يا بخش‌هاي موجود در تجارت رديابي‌ مي‌كند؟ آيا اين نرم افزار سوابق مفصلي را در مورد مشتريان، از جمله محصولات خريداري شده، تعداد دفعات خريد ارائه‌ مي‌دهد؟ طور كلي يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري دارد؟ يا خير؟

چرا استفاده از نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد پيشنهاد مي‌شود؟

همانطور كه از نام نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد مشخص است، به مديريت فرآيندهاي حقوق و دستمزد مربوط مي‌شود كه روي كامپيوتر نصب و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

Untitled-12.jpg

حساب و كتاب حقوق و دستمزد در ايران، به عنوان يكي از سخت‌ترين و چالشي‌ترين محاسبات به حساب مي‌آيد. سيستم حسابداري حقوق و دستمزد به دليل انجام محاسبات دقيق و جز به جز هر فرد ازكاركنان شركت‌ها، بر اساس ميزان كاركرد‌ها محاسبات بيمه‌اي و مالياتي و… مي‌تواند نقش بسيار مهمي را در كسب و كارها اجرا كند.

براي اينكه بتوانيد در اين انبوه نرم افزار‌هاي حسابداري، محصول مورد نظر خود را پيدا كنيد، بهتر است نيازهاي شركت خود را بررسي و بهترين نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد را براي رفع نيازهايتان انتخاب نماييد.

ويژگي ‌هاي نرم‌ افزار حسابداري حقوق و دستمزد هوشمند نوين

  • زمان در حقوق و دستمزد

كارمندان حسابداري با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد مي‌توانند از وظايفي كه زمان زيادي را از آنها مي‌گيرد، رهايي پيدا كنند. همچنين خطاهايي كه ممكن است از جانب كارمند ايجاد شود را كاهش مي‌دهد. شركت‌‌هايي كه كارمندان بسيار زيادي در آن مشغول به كار هستند، به شدت به نرم افزار حقوق و دستمزد و امكانات آن نياز دارند.

ثبت كردن زمان در ليست حقوق و دستمزد فوق‌العاده ارزشمند است؛ چرا كه بعضي از كارمندان به شكل روزانه يا ساعتي حقوق مي‌گيرند. با بررسي زمان در اين ليست مي‌‌توانيد از ميزان دريافت حقوق كارمندان نسبت به زمان انجام وظيفه آنها اطمينان حاصل كنيد.

  • نحوه محاسبه حقوق و دستمزد

دستمزد ناخالص يك ساعته كارمندان، با چند برابر كردن تعداد ساعات كار با دستمزد ساعتي محاسبه مي‌شود. يك سيستم حقوق و دستمزد مناسب، علاوه بر سادگي‌هاي كاربري بايد بتواند محاسبات پيچيده‌ حقوق كارمندان را به تفكيك انجام دهد و انجام اين محاسبات امري زمانبر است ضمن اينكه امكان خطا را در محاسبات بسيار بالا مي‌برد.

  • كسر حقوق و دستمزد

كسر حقوق و دستمزد شامل موارد مختلفي مي‌شود، به عنوان مثال:

بيمه تأمين اجتماعي، بيمه تكميلي، ماليات بر درآمد، مرخصي‌هاي اضافي، ميزان تاخيرات و … ساعت تاخير كارمندان و مواردي كه شركت‌ها به آن نياز دارند، مي‌تواند شامل هزينه‌هاي كسر حقوق و دستمزد گردد.

  • پردازش حقوق و دستمزد

پردازش حقوق و دستمزد به شيوه دستي انتخابي ارزان قيمت است ولي مي‌تواند سخت باشد. حقوق و دستمزد بايد به طور مكرر پردازش شود و هر بار بايد دقيق‌تر باشد. همانطور كه مي‌دانيد حقوق و دستمزد جزو مواردي هستند كه هزينه‌هاي زيادي براي اكثر شركت‌‌هادارند.

بسيار اهميت دارد كه حقوق و دستمزد به روشي كارآمد و قبل اطمينان، مورد پردازش قرار گيرد. انتخاب‌هاي گوناگوني براي پردازش حقوق و دستمزد وجود دارد، اما گزينه‌اي كه بدون هيچ خطايي كاركند و بهترين و دقيق‌ترين راهكار باشد، استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد است.

وظايف نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد در يك شركت چيست؟

همانطور كه گفته شد، پردازش حقوق و دستمزد يك عملكرد بسيار مهم در همه مشاغل است و مستلزم درك مقررات جاري در كشور، حق بيمه و دانش دقيق مالياتي براي مطمئن شدن از پرداخت دقيق حقوق كارمندان در يك سيستم، بسيار سازمان يافته است. نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد براي مديريت، پرداخت حقوق به كارمندان و ساده‌تر كردن روند حساب استفاده مي‌شود.

شركت‌هاي مختلف از اين نرم افزار به منظور همگام سازي محاسبه مواردي مانند: ماليات، محاسبه بيمه، پرداختي‌‌ها و واريز حقوق ماهيانه به حساب بانكي كارمندان، استفاده مي‌كنند.

ويژگي‌هاي نرم افزار حسابداري حقوق و دستمزد هوشمند نوين

نرم‌افزار حسابداري حقوق و دستمزد شركت هوشمند نوين وظايف زيادي دارد كه به عنوان مثال مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

جمع‌آوري اطلاعات كاركرد پرسنل از قبيل ساعات كاركرد عادي، ساعت كاري‌هاي موردي، ماموريت‌‌ها، كسور حضور و اضافه‌كاري‌ها، امكان ذخيره اطلاعات محاسباتي پرسنل شامل ساعت كاركرد و اعداد ناخالص و خالص قابل پرداخت، محاسبه حقوق و دستمزد هر فرد، خروجي گزارش حقوق و دستمزد هر شخص، ذخيره‌سازي اطلاعات سنواتي پرسنل، امكان تعريف انواع شيفت (ثابت-چرخشي) از جمله ويژگي‌هايست كه اين نرم افزار قادر به جمع‌آوري آن است.

در ادامه قصد داريم يك نرم افزار ديگري كه براي فروشگاه‌هاي خريد و فروش لوازم آرايشي استفاده مي‌شود را خدمت شما معرفي كنيم، چرا كه با وجود اجناس زياد و مختلفي كه در اين فروشگاه‌‌هاوجود دارد، احتمال خطاي نيروي انساني زياد است.

نرم افزار حسابداري آرايشي و بهداشتي، دستيار قدرتمند و دقيق شما در فروش

Untitled-21-1.jpg

نرم افزار حسابداري آرايشي و بهداشتي هوشمند نوين با استفاده از جديدترين تكنولوژي‌هاي روز طراحي و ساخته شده است. ما تمام تلاش خود را براي طراحي رابط كاربري ساده و آسان كرده‌ايم تا اين امكان را در اختيارتان قرار داده و شما بدون داشتن اطلاعات مالي و حسابداري، قادر به استفاده از اين نرم افزار باشيد؛ همچنين، با يك‌سال پشتيباني رايگان و آموزش نرم افزار، هر كاربري با هر دانشي مي‌تواند در كسب وكار خود از نرم افزار ما استفاده نمايد.

حسابداري سنتي يا استفاده از نرم افزار حسابداري!

ما براي سهولت در عملكرد فروشندگان گرامي در فروشگاه‌هاي آرايشي بهداشتي اين محصول را طراحي كرده ايم. در فروشگاه‌‌هايي كه فروش به روش سنتي در حال انجام است ازدحام مشتريان باعث مي‌شود فروشنده زمان زيادي را براي محاسبه با ماشين حساب صرف كند مخصوصاً اگر اجناس داراي تخفيف باشند، فروشنده زمان بيشتري براي محاسبه احتياج دارد.

اما با استفاده از اين نرم افزار سيستم فروش شما به صورت مكانيزه، كالاها را از طريق باركد‌خوان اسكن كرده و پس از ثبت، فاكتور را توسط دستگاه فيش پرينت چاپ مي‌كند.

امكانات تخصصي نرم افزار هوشمند نوين ويژه فروشگاه‌هاي آرايشي و بهداشتي

  • جستجوي كالا از طريق باركد خوان و در صورت نياز به صورت دستي
  • امكان چاپ فاكتور‌ها با كوتاه‌ترين زمان
  • تعيين حداقل و حداكثر موجودي كالا در انبار
  • چاپ فاكتور به صورت A4-A5 يا فيش ۸ سانت
  • ارائه انواع تخفيفات
  • تنظيم بخش‌هاي مختلف برنامه
  • تعيين چند قيمت براي يك كالا
  • چاپ باركد و اتيكت قيمت براي تمام كالاها
  • قيمت گذاري اتوماتيك و دستي
  • ثبت هر كالا با مشخصات فني محصول
  • ضميمه كردن عكس هريك از محصولات
  • امكان ثبت هر كالا با تاريخ انقضا و آلارم اتمام تاريخ محصولات
  • امكان نمايش موجودي‌ها به صورت تعدادي، ريالي و گردش كالاها
  • ارائه منوي فروش سريع با قابل استفاده در مانيتورهاي لمسي
  • درج حواله بين انبارها جهت انتقال كالاها از انبار به مغازه و بالعكس
  • ارائه گزارش سود در بازه‌هاي زماني مختلف، بدهكاري و بستانكاري اشخاص
  • ارائه قابليت جستجوي پيش فاكتورها بر اساس نام مشتري، تاريخ ثبت و شماره فاكتور
  • آسان و امكانات كاربردي مناسب فروشگاه‌هاي بزرگ و كوچك
  • امكان پشتيبان‌گيري اطلاعات به صورت اتومات و دستي
  • امكان معرفي صندوق‌ها به تعداد نامحدود
  • امكان ثبت مشخصات اشخاص و كالاها به صورت كامل
  • امكان معرفي كاربران به تعداد نامحدود
  • امكان انتقال كالاها بين انبارها
  • امكان ثبت انبار اماني، خروج و ورود اماني
  • امكان صدور فاكتورهاي خريد و فروش و مرجوعي‌ها
  • امكان نمايش موجودي تعدادي و ريالي و گردش كالا
  • امكان ثبت اسناد حسابداري مانند درآمد، هزينه، پرداخت و دريافت به صورت اتوماتيك
  • امكان لينك با دستگاه كارت خوان و سيستم پوز
  • امكان تهيه پرينت فاكتور به صورت فيش پرينت
  • امكان ارائه دسترسي‌هاي دلخواه مديران و كاربران
  • مديريت انبار‌‌هاو معرفي به تعداد نامحدود
  • امكان تعيين حداقل و حداكثر قيمت هر كالا
  • امكان سطح دسترسي براي كاربران
  • گزارشات مورد نياز انبار
  • ارسال پيامك‌هاي عمومي شامل پيام‌هاي تبليغاتي، ‌تبريك ،تخفيفات و…
  • ارسال پيامك به مشتريان جهت اطلاع از آخرين مانده حساب
  • اعلام سررسيد چك
  • قابليت استفاده چند كاربر هم زمان
  • امكان ارائه گزارشات فصلي جهت ارائه به دارايي به همراه گزارشات متنوع و جامع
  • ارائه انواع تخفيفات
  • تنظيم بخش‌هاي مختلف برنامه
  • تعيين چند قيمت براي يك كالا
  • چاپ اتيكت قيمت براي تمام كالاها
  • قيمت گذاري اتوماتيك و دستي

شركت نرم افزاري هوشمند نوين با بيش از ۳۰ سال تجربه در ساخت نرم افزارهاي مالي توانسته براي تمامي حوزه‌ها، مشاغل و اصناف كاري به شگل جزئي، نرم افزار مخصوصي طراحي و ارائه نمايد. در اين مطلب به توضيحاتي من‌باب نرم افزار حسابداري شركتي، حقوق و دستمزد و آرايشي و بهداشتي پرداخته ايم اما همواره سعي ما بر اين بوده است تا مطابق با نيازهاي هر كسب‌وكاري، نرم افزاري را ارائه دهيم تا از اتلاف زمان در رسيدگي به مسائل مالي شما جلوگيري شود. براي آشنايي بيشتر با نرم افزار‌هاي ما بهتر است تا به مشاهده دموي محصولات حسابداري هوشمند نوين به آدرس www.hnovin.com مراجعه كنيد.

 

منبع:

https://www.blogger.com/blog/post/edit/preview/4309205157272128454/4105117485539607130

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۶:۲۲ ] [ گروه محتواي هوشمند نوين ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب